New Zealand, you stole my heart! - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu New Zealand, you stole my heart! - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Sanne - WaarBenJij.nu

New Zealand, you stole my heart!

Door: kangaroosanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Kia Ora!

  • 02 Maart 2011 - 09:51

    Anna Johanna:

    Sanne toch, wat een gewelgig iets wat je meemaakt in je leven,
    je hebt er hard voor gewerkt en ook hard geleerd, je zal aan deze periode vaak terug denken in je leven,
    zoveel moois dat is echt ongekend.........
    ik vindt het wel eng dat je vaak alleen reist, of soms met iemand,
    ja je zal wel een reddende engel bij je hebben.
    Ik en je moeder zouden bang zijn om vermoord te worden, maar dat zijn wij....Hoop zo dat je een leuke man ontmoet en dat je daar dan zal gaan aarden, want een mooiere plek zal er niet zijn op deze aarde,
    Holland is toch niks aan, sterker nog het is er vreselijk,
    je moeder komt wel met Marcel dan ook daar wonen, en je zus zal uiteindelijk dan ook wel de overtocht maken,
    dus iedereen komt dan over ...ik ook
    Ja een mooie plek is het zeker.....goed voor het lichaam en de geest.

    Wees heel voorzichtig en ga altijd op het gevoel af,
    laat je niet misleiden door het hoofd.

    Kijk goed uit dus, en geniet maar...

    Liefs,
    Anna Johanna

  • 03 Maart 2011 - 09:38

    Mama:

    Hey Sanne :-)

    Heerlijk om te krijgen, en te lezen.
    zo reis ik een klein beetje met je mee.

    Veel liefs
    xxx
    Mama

  • 06 Maart 2011 - 12:55

    Arthur:

    Hey Sanne, Goed bezig daaro! Blijf genieten!

  • 08 Maart 2011 - 18:05

    Tante Corrie:

    Hoi lieve Sanne,

    Poeh he, wat een ervaring GEWELDIG!!! In mijn volgende leven ga ik dit ook allemaal beleven, maar dan wel met je moeder, mijn liefste maatje. ik ga nog even je foto's bekijken op het gemak.
    Hier alles oke hoor. Geniet er nog maar lekker van, we denken aan je!!

    dikke kus van je tantekneliaatje........

  • 14 Maart 2011 - 19:08

    Rob :

    Hallo Sanne,Ik wordt alleen blij van van de mooie fotos , geniet met volle teuge.Ik denk als ik het ook zou willen dan zou ik het zeker doen.maar ....ben met andere dingen bezig.Dus reis ik met jou mee,veel reisplezier. papa.

  • 06 April 2011 - 14:45

    Opa En Oma.:

    we hebben weer genoten van je verslag,je maakt ontzettend veel mee ,gelukkig allemaal
    positief.je zegt dat je je hart daar verloren hebt,maar je komt toch wel terug naar je kikkerland
    want er zijn hier mensen die van je houden oa wij.heb je nog gewicht aan boddy na al die beklim-
    mingen .
    nog bedankt voor je mooie kaarten ,oma bewaart ze goed bij je anderen spullen.
    oma maakt het momenteel prima.nou lieverd dat was het weer,we kijken uit naar je
    volgende verslag en naar jou zelf.doei xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Greymouth

Sanne

Hi there!

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 29630

Voorgaande reizen:

20 Juli 2010 - 18 Juli 2011

Backpacken Australie & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: