Fremantle & South-West Australia - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Fremantle & South-West Australia - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Fremantle & South-West Australia

Door: kangaroosanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 November 2010 | Australië, Margaret River

Freo

  • 27 November 2010 - 13:29

    Judith:

    Sanne, wat een wonderlijk verhaal weer! Wat een avonturen! Ik krijg er helemaal de reiskriebels van: wat nou diploma halen en gaan werken...doe mij die reis van jou maar! :)

    Pas goed op jezelf lieve!

    Judith

  • 27 November 2010 - 17:53

    Mama:

    Hoi lieverd,

    Je hebt je best weer gedaan voor ons allemaal. Wat een prachtig land.
    poeh......en zulke mooie foto's.

    xxx
    liefs
    Mama

  • 11 December 2010 - 12:42

    Rob,papa:

    Hallo Sanne,Wat een mooi reisverslag,heb het nu al drie keer gelezen.Het zegt zoveel over het landt maar ook over jou,ben blij dat je het naar je zin hebt.het geef mij ook zin om mijn pad te gaan.even alles los te laten.voor nu haal ik inspiratie uit de dingen van de dag.Ik denk ook aan jou en geniet van als jij zo jou ding doet.tot volgend avontuur,hou heel veel van jou. xxxxxxx papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Margaret River

Sanne

Hi there!

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 29631

Voorgaande reizen:

20 Juli 2010 - 18 Juli 2011

Backpacken Australie & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: